+48 885638818

Regulamin

               Sklep internetowy lumide.pl dostępny pod adresem www.lumide.pl, prowadzony jest przez firmę TEXTIL GROUP NIP 5732563202, REGON 240925479 z siedzibą w Częstochowie przy ul. 1 Maja 4 zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez Ministra właściwego do spraw gospodarki

  1. Sklep lumide.pl prowadzi sprzedaż detaliczną odzieży, bielizny, dodatków, itd. Zamówienia są przyjmowane przez stronę lub telefonicznie.
  2. Wszystkie ceny podane w naszym sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
  3. Towar oferowany w naszym sklepie jest nowy i pochodzi z naszej szwalni w Częstochowie. Na każdy sprzedany artykuł wystawiamy łączny paragon. Wszystkie produkty w naszym sklepie objęte są gwarancją producenta.
  4. Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej , firmy kurierskiej DPD, oraz przez Paczkomaty InPost. Istnieje możliwość odbioru osobistego towarów w siedzibie naszej firmy przy ul.1 Maja 4 w Częstochowie.
  5. Ceną wiążącą dla obu stron jest ta, która pojawiła się na formularzu zamówienia w momencie zatwierdzenia transakcji.
  6. Jeśli z pewnych przyczyn zrealizowanie zamówienia nie będzie możliwe, zostaniesz o tym powiadomony/a drogą emailową lub telefonicznie.
  7. Zamówienie towaru następuje po naciśnięciu przycisku "ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE" i wcześniejszym podaniu wszystkich niezbędnych danych. Wymagany jest adres email lub nr. telefonu.
  8. O ile Państwo wyraziliście na to zgodę poprzez zapisanie się do newslettera, podany przez Państwa adres e-mail będzie wykorzystywany w celachmarketingowych własnych produktów sklepu LUMIDE.pl. Zgoda może być cofnięta w każdym momencie poprzez wysłanie email na adres sklep@lumide.pl o treści "rezygnacja z newslettera".
Termin realizacji zamówienia
  1. Standardowo czas realizacji zamówienia to 24 godziny (dni robocze). Jeżeli czas realizacji okazałby się dłuższy niż podany na naszych stronach, kontaktujemy się pocztą elektroniczną bądź telefonicznie z Kupującym, aby poinformować o opóźnieniu i potwierdzić dalszą chęć realizacji zamówienia.
  2. Termin otrzymania przesyłki = Czas realizacji zamówienia + Czas dostawy.
  3. Przesyłki są dostarczane Pocztą Polską zazwyczaj w ciągu 2-5 dni, firmą kurierską - zazwyczaj następnego dnia roboczego po dokonaniu wysyłki z naszego magazynu.
Zwrot towaru

Każdemu klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art.22[1] Kodeksu Cywilnego i korzystającemu ze sklepu internetowego LUMIDE.pl przysługuje - na podstawie przepisów prawa - prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru, bez podania przyczyny, w terminie opisanym poniżej.
Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać wysłane na adres: sklep@lumide.pl

Termin:

Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w nieprzekraczalnym terminie 100 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez konsumenta towaru/ w dniu zawarcia umowy o świadczenie usług.
Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem konsument wyśle oświadczenie o odstąpieniu na adres podany powyżej.

Zwrot realizowany jest na koszt kupującego chyba że towar jest uszkodzony lub został pomylony przez nas przy wysyłce. Nie odbieramy zwrotów wysyłanych za pobraniem.

Zwrot świadczeń:
W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na adres:

TEXTIL GROUP Marzena Gloc
ul. 1 Maja 4
42-202 Częstochowa
tel. +48 885438818

Koszty zwrotnego dostarczenia towaru obciążają konsumenta, o ile odstąpienie nie zostało wywołane faktem choćby przejściowej niemożności spełnienia przez sklep świadczenia o właściwościach zamówionych przez konsumenta.


O wszelkich działaniach w czasie realizacji zamówienia i po, klient informowany jest pocztą elektroniczną w następującym terminie:
  1. POTWIERDZENIE ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA - kilka minut od momentu zaakceptowania przycisku ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE.
  2. INFORMACJA O OPÓŹNIENIU REALIZACJI - 2-3 dni po przekroczeniu regulaminowego terminu.
  3. INFORMACJA O WPŁACIE ZA ZAMÓWIENIE- w momencie zaksięgowania należnej kwoty na koncie klienta w naszym sklepie.
  4. INFORMACJA O WYSYŁCE - w momencie przekazania zamówienia do wysyłki.

W razie wszelkich wątpliwości prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny +48 885638818